מכונות קפה אוטומטיות

מכונות שתיה

  • הדפסה

מכונות שתיה אוטומטיותאחד המוצרים הנמכרים ביותר במכונות אוטומטיות היא ללא ספק השתיה הקרה – כמובן כאשר אנו מתמקדים בקהל הלקוחות הישראלי במדינה.
היות והשתיה היא המוצר הנמכרת ביותר, רבים מאלה המחזיקים קו מכונות אוטומטיות ומבינים את הפוטנציאל הגלום בו, בוחרים כך שאחוזים גדולים מהמכונות יהיו דווקא מכונות שתיה ולא סוג אחר של מכונות.

השיקול מאחורי מכונת שתיה

השיקול המרכזי מאחורי הצבת מכונת שתיה דווקא בניגוד לסוגי המכונות האחרים הקיימים בשוק הוא ששתיה קרה היא מוצר מדף בעל תוקף של חודשים רבים שבמרבית המקרים אין צורך לגשת למכונה בשביל לחדש את המלאי, אלא לגשת למכונה כדי למלא את המלאי.
עצם ההתעסקות במכונות אוטומטיות אחרות כמו מכונות אוטמטיות לכריכים, מכונות חטיפים וממתקים, מכונות שתיה חמה הדורשות החלפה של אבקות שונות וניקיון די דחוף גוזל הרבה זמן ומוריד את רעיון ההכנסה הפאסיבית של מכונות אוטומטיות לכדי התעסקות כמעט יומיומית לאלו המחזיקים קו.

אם הבנו שהפוטנציאל של מכונות שתיה הוא הרבה יותר גדול משל כל מכונה אוטומטית אחרת, אז למה בעצם להחזיק עוד סוגים של מכונות?
התשובה לכך היא מאוד פשוטה, פיזור של ההשקעה על מגוון תחומים, זה הרי ברור שבקיץ הישראלי הלוהט מכונות שתיה קרה ימכרו בעשרות אחוזים הרבה יותר מאשר בחורף, למעשה מבדיקה שנערכה בקיץ ישנה עליה של 33% במכירות של שתיה קרה במכונות אוטומטיות.
עם זאת בחורף הנתון הזה יורד, באוניברסיטאות ומקומות ציבוריים המכילים קהל גדול אנשים נוהגים בחורף לקנות שתיה חמה, לכן מומלץ שבין 10% - 20% מסך מכונות השתיה, תהינה מכונות שתיה חמה דווקא.

ממה צריך להיזהר?
קניית קו מכונות אוטומטיות לשתיה מוכן – רבים קונים קו מכונות מוכן ובזה חושבים שעכשיו הכסף יתחיל לזרום – לא צריך לשבור את הראש, המכונות מוצבות אני רק צריך להפעיל אותן ולספור את הדולרים.
ההנחה הזאת כמובן שגויה, לא משנה מה הנתונים שמראים לכם על קו מכונות, כמות מכירות, רווחים ודוחות שונים.
לפני קניית קו חשוב מאוד להפעיל את הקו במשך חודשיים – שלושה, לראות את ההכנסות אל מול הההוצאות והשקעת הזמן ולהבין האם העסקה משתלמת.

 

קישורים חיצוניים:

גופי חימום